dimecres, 29 d’abril del 2009

La colxa per l'Arnau



Ja la tinc a punt per començar a encoixinar.Començaré fent els animalets i després ja veurem per on segueixo, si faig una senefa senzilla o faig més feina en els marges. Tot i que com que no vull allargar gaire la feina... em penso que ho faré ben senzillet.
La veritat és que la colxa no m'ha portat feina, és un panell de l'arca de Noé que l'únic que he hagut de fer , ha sigut afegir la pell de girafa al voltant per fer-la més gran. A l'Arnau li agrada molt, li encanten els animals.

Ya la tengo a punto para acolchar. Empezaré haciendo los animalitos y ya veremos por donde sigo. No me quiero buscar demasiado trabajo, la quiero terminar pronto.
La verdad es que no me ha dado mucho trabajo, es un panel del arca de Noé que he agrandado añadiendo la tela de piel de girafa. A Arnau le gusta mucho, le encantan los animales.

3 comentaris:

trossets patchwork ha dit...

que guapet es el cobrellit aquet, jo estic fent dos per els bessons, tambe nomes encoixinats, si tinc temps els hi fare algun de mes traballat, pero ara tinc altres coses al cap, per cert, la botiga dels encants la conec molt be de fet en JAume que es el propietari te les robes que te perque jo li vaig dir, que al tancar la botiga de somnis de patch que estaba molt aprop era el moment de tenirles, de totes les maneres les robes que te son restes de temporada, per aixo son millor de preu, no obstant segons per el que es vulgui ja van be¡¡¡ molts petonets¡¡

Georgina ha dit...

Pero qué quilt tan simpático, todos los animalitos se ven muy divertidos!!!
bss.

teresa ha dit...

Precioso. Me gusta muchísimo.Felicidades por tu nuevo bebé.